1. srpna 2016

Fail - červené šaty

Nejdřív jsem myslela, že celý tento projekt zničím a budu dělat, že se nikdy nestal :D

Ale pak jsem si řekla, že když mě někdo pořád chválí, tak ať vidíte, že to taky není úplně prča.. Tento pokus je opravdu epic fail a když budete číst dál, uvidíte proč :D

Prvotní myšlenka byla něco takového:


Výsledek k tomu měl daleko :D

Sukně šla jako vždy stejně, všechno podle plánu..

Pak jsem udělala dva přední panely, vyzkoušela jsem to všemi možnými způsoby a líbilo se mi to, namalovala jsem si různě čáry, kde budu šít, jak to musím nařasit a kam vše položit..


(Omluvte podprsenku)

No úmysly byly pořád dobré, ale proboha, jak jsem skončila s tímto? :D


No katastrofa! Ty pruhy jsou moc široké, i když jsem to trochu nařasila, strašně to odstává a divně to natahuje pásek nahoru.. 

I když jsem se snažila ramínka nakroutit a zavázat za krkem, stejně to bylo k ničemu..
Takže co udělá netrpělivá duše jako já? Odhodí projekt stranou a "jednou" ho možná opraví :D

Ach jo, potřebuju krejčovskou pannu a očividně i kurzy šití :D

Tyhle moje pokusy končí tam, kde je to jednodušší a do takových činů se asi vrhat nebudu :D I když to vypadalo tak snadně!

Tak se můžete zasmát, si vím, kde jsem udělala chybu, tedy chyby, ale jsem moc líná na to, je opravit :D Radši si udělám další kruhovou nebo řasenou sukni, kterých mám až dost, ale zvednu si sebevědomí a budu trénovat basic kroky :D


Žádné komentáře:

Okomentovat