11. dubna 2014

EOS balzám - srovnání Ebay a Aliexpress

Věc, ke které jsem se chtěla blíže vyjádřit. Koupila jsem kamarádce k Vánocům EOS na Ebay a ta si ho tak chválila, že jsem stejný objednala sobě. Cena 160, normálně bych to za něco takového jako balzám nedala, ale řekla jsem si, CO UŽ :D A když přišel, byla jsem nadšená! Dorazil v originálním balení s papírovým popisem. Po otevření jsem byla ještě nadšenější. Ta vůně a ta chuť! Chutná fakt dobře, že je problém, aby vůbec na rtech vydržel. A i přes to, že ho často na rtech ochutnávám, vydrží tam opravdu dlouho a skvěle hydratuje. 




No tak jsem se chtěla pochlubit s ostatními na FB stránce s recenzemi z Ebay a holky se tam na mě div nesesypaly, že 160 je hrozně moc, že v zahraničí jsou za 3 dolary a na Ali jsou levnější. Řekla jsem si ok, zkusím ten z Ali. Vybrala si ho ségra k narozkám. No a teda kvalita děsná! Přišel jen v průhledném obale, balení děs. Už závit nefunguje dobře, je viditelně špatně udělaný a balzám se těžko dozavírá, je potřeba vynaložit víc síly na utažení do konce (ten z Ebay jde úplně hladce a na konci lehce cvakne - tenhle cvaká hodně nahlas). A co mě teda naštvalo bylo, že vůbec nevoní hezky (tak nějak uměle - ten z Ebay voní příjemně po ovoci) a nechutná nijak. Ze všech těchto faktorů usuzuju, že se jedná o fake, což se o tom z ebay říct nedá. 

A ještě nějaké srovnávací fotky. 
Nalevo Aliexpress - granátové jablko - napravo Ebay - lesní plody

Nápis nahoře na víčku je na fake jiný než na pravém.


Je vidět, že pravý je vyšší a víčko dosedá, zatímco u faku je všechno nějak křivé.


Srovnávací fotka závitů (můj už je používaný, proto je málo produktu). Ten z Ali navíc přišel poškrábaný s rýhami přímo v produktu,


Ještě jednou doléhání víčka.


No ušetřené peníze by tedy pro mě byly vyhozené peníze, ségře prý voní a vyhovuje, ale já bych spokojená nebyla. Ten zápach je mi až nepříjemný, což může být jiná příchuť samozřejmě, a nemusí sednout všem, ale kvalita balení i produktu samotného (třeba nulová příchuť u balzámu z Ali) mě odrazuje a radši si připlatím. 


Cena Ebay: 160 Kč
Cena Ali: 80 Kč




8 komentářů:

  1. Já si myslím, že co se týče originálů a padělků, tady nemá smysl nic řešit. Originál bude vždy lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky myslím :) i když jsem typ, co zkouší, jestli to nejde i jinou cestou, tady prostě jedině originál :)

      Vymazat
  2. uplně na první pohled jasný rozdíl no :/ ani si nemyslím že je 160 moc, když je i s poštou zdarma, není co řešit! :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. Ten rozdíl jde opravdu docela vidět, takže v tomto případě bude asi jistější sáhnout po originále :) Ale díky moc za tuto recenzi, protože mám v plánu si eos pořídit, takže teďkom alespoň vím, které stránce se vyhýbat velkým obloukem! :D
    Btw.: Super blog!! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som objednávala z ali na skúšku a výsledok bol hrozný v tomto prípade objednávať fake naozaj nedoporučujem hrozne smrdel a na ústach tak mrazil :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak třeba kosmetiku bych si na Aliexpress taky neobjednala, protože i kámošky nebyly moc spokojené. Ale třeba já si kupovala dvoje šaty, jeden svetr a takové pozlacené hodinky a naprostá spokojenost:) A to se mi vrátila část peněz nákupu díky téhle stránce http://www.plnapenezenka.cz/obchody/aliexpress :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som dostala fake eosy ale teraz som si objednala a dúfam ze fake nebudu

    OdpovědětVymazat
  7. Na www.parfums.sk su 100 percentne pravé a lacné. Odporúčam :)

    OdpovědětVymazat