8. dubna 2016

Nákupy na Ebay - šicí potřeby

Pokud začínáte jako já a nemáte doma potřebné vybavení, některé věci je vhodné nakupovat na čínských stránkách, protože mají větší množství produktů za nízké ceny. A protože jsem za poslední dobu docela nakoupila, rozhodla jsem se sem nějaké tipy dát :)

Jako hodně dobrou koupi hodnotím tyto zipy - 10 kusů za 36 Kč (udávám ceny, za které jsem koupila - může být teď jinak). Když vezmu, že mě normálně jeden zip stojí kolem 20 korun, tak to je naprosto skvělý. 


Zipy jsou funkční a mají kolem 20 cm (na další fotce je vidět, jak nejsou všechny stejně dlouhé). Na ty moje sukně ale stejně ideál :D 


Psala jsem prodejci o konkrétní barvy a on poslal random, ale nevadí, určitě je využiju, protože když najdu náhodnou látku v sekáči, tak aspoň budu mít doma více různých barev, které by mě ani nenapadly normálně pořídit.. 


Další objednávka nebyla tak úspěšná. Objednala jsem krabičků cívek do šicího stroje. Míry udané prodejcem seděly, ale cívka je moc velká. Příliš vysoká a větší průměr. 
Tak mi cívky asi budou k ničemu, ale za 50 korun mám aspoň krabičku s rozdělovači napevno. 



Tyto roztomilé knoflíky za 37 korun mě potěšily. Jsou sice maličké, ale moc hezké. 
Na nějaké dekorace budou super. 



Balíček po 50 kusech těchto navlékačů z hliníku mě vyšel na asi 25 korun. Bohužel mají tu vadu, že drátek je volný a při zasunutí do jehly vyleze druhým koncem. 


Já si ale poradila a přilepila ho k plíšku vteřinovým lepidlem. Takže mám zásobu asi do konce života :D



Sada těchto špendlíku mě zaujala délkou a plochými úchytky a za cenu asi 45 korun mi jich přišlo 100. Některé měly ne úplně rovný povrch, tak jsem jich pár vyhodila, ale jinak jsou super. 



Sada 30 různých obyčejných jehel byla taky potřeba. Já měla jednu :D Různé délky jsou super.


Krabička má navíc posuvný systém s dírkou, takže není potřeba otevírat celou krabičku a ohrozit se tak jehlami rozsypanými po celé podlaze. Necelých 20 korun.



Na mašličky do vlasů jsem potřebovala tyto krokodýlí sponky. 10 kusů vyšlo na asi 30 korun.



Tuto elastickou stuhu jsem koupila s myšlenkou, že to bude klasická guma třeba do pasu od sukně. Přišlo něco, co odpovídá opravdu spíše stuze, ale i tak pro ní najdu využití.
25 korun.



Tenhle pokus bohužel nevyšel. Objednala jsem zipper foot na stroj. Bohužel na tu kovovou tyčku nesedí můj nástavec. Ale tak třeba to ještě nějak vyřeším objednáním i nástavce. Případně jsem vyhodila 20 korun..



Tyto dvě párátka jsem objednala za asi 40 korun. Chtěla jsem nějaká s velkým držátkem. Naprosto mi vyhovují. 



Tyto tipy určitě budu ještě doplňovat, pořád objevuju nové fajn věci na eBay a Aliexpress :)

1 komentář: