13. července 2016

Úlovky ze sekáče - červenec + látky

Ten měsíc strašně utekl a už je tu zase nakupování v sekáči. Zase jsem nechala "pár" stovek za hoodně kousků :D

Tyto šaty jsou bohužel dost krátké. Proč si kupuju věci co jsou mi krátké? :D

Protože z nich udělám něco, co využiju :) Šaty jsou sice pěkné, ale mě se líbí horní krajka a to použiju na nějaký jiný kousek. Sice zničím šaty, ale víte, kolik bych dala za kus krajky v galanterii? 50 korun rozhodně ne.





Dále tu mám obyčejné bílé tričko. To jsem jen vzala bez zkoušení, protože jsem hledala nějaká volná trička na úpravu. Hlavně si z nich asi udělám tílko s průstřihy a tak. Tohle se mi ale nakonec na mě i docela líbí jen tak :) 50 korun


Dále mám jedno vínové pánské tričko opět na úpravu, opět 50 kč.


Poslední kousek oblečení jsou tři pánská elastická trička. S těmi mám konkrétní záměr a to první pokusy s šitím z elastické látky (ne jen přešití) a to bude asi velmi zajímavé :D 

Každé 50 Kč.


No a nakonec spooustu nových látek :) Tyto za 50 korun.

Královsky modrá! Mega kus krásné čisté modré látky :)


Růžová s kytkami


Podivný vzor v cihlových, zelených a béžových tónech


Tento kulatý ubrus (vzor není moc vidět), což možná bude maxi kruhová sukně, protože proč nevyužít hotového lemování, juch juch :D


Tato zajímavá látka se zlatým motivem


A ještě dvě látky z minulého měsíce, které neměly článek, protože byly jen dvě :D 30 korun každá.

Modré pruhy.


A čistě tmavá červená.


Mám různé nápady a málo času, pořád něco podnikám a užívám si prázdnin nebo jsem v práci, ale měla bych něco dělat, jestli si chci ušít šaty, tak abych to nenechala na konec léta a neměla je kam nosit :D

Určitě budou pokusy o další retro šaty, zkusila bych sukni s laclem, možná šortky a skorty.. Nápadů mám hodně, látky mě inspirují a jsem zvědavá, co jak dopadne :) 


2 komentáře: