10. července 2016

Letní top / podprsenka / whatever :D

Tyjo, zase měsíc bez článku? Já jsem fakt strašná.. Ale tolik se toho dělo a já neměla čas ani šít ani psát, chodila jsem na praxi a do práce a vůbec jsem nic nedávala, teď mám fakt snad po měsíci den volna (aspoň se mi to tak zdá :D) a chci zase psát a hlavně jezdit na kole a užívat si prázdniny.. 

Budu asi přidávat nějak postupně, teď mám víc nápadů na články, ale nastavím je tak, aby se zveřejňovaly postupně, ne jeden týden v měsíci každý den a zbytek nic :D

Ok, teď k dnešnímu článku :)

Tento top jsem koupila v sekáči minulý měsíc a líbil se mi vzor, i když nevím, jak přesně ho nosit :D Jako crop k sukni se mi to zdá moc krátký, pod tílko zase škoda.. Uvidím :D Každopádně se mi nelíbil kroužek uprostřed a chtěla jsem ho odstranit, abych tom mohla nosit s podprsenkou a nebyla pod tím vidět.



Tak jsem tedy začala párat, což nebylo nic těžkého, protože upřímně, ten top není zrovna kvalitně ušitý kousek :D 



V půlce jsem zjistila, že "kroužek" není z plastu, jak jsem si myslela, ale z totožné látky. Coo? :D To jsem mohla poznat hned tedy :D A mít to fakt jednoduchý, jen rozstřihnout ten kousíček látky :D


Dobře, druhá část šla rychleji :D Pak jsem jen přiložila strany k sobě a ručně je sešila. Nit jsem táhla tak, aby se obě strany nařasily k sobě. 

A tady už je výsledek, bylo to fakt lehoučký a záležitost pár minut, ale pro mě takhle mnohem více vyhovující :) Myslím, že mému dekoltu tento střih do V lichotí (nejsem nijak obdařená a jakkoli lichotící výstřih mi dělá radost :D).


No ale top mi opravdu přijde moc krátký na normální nošení, máte třeba tip, k čemu by se dal nosit? :) 

4 komentáře: