17. července 2016

Curly girl method - snaha o návrat ke kudrnatým vlasům

Moje vlasy si prošly tolika fázemi, že jsem měla na hlavě hodně různých podob. Od černý k červený barvě, dlouhý, kratší, rovný, kudrnatý..

Těžko říct, co je moje přirozenost. Jako novorozenec jsem měla černý rovný vlasy, celý dětství špinavě blond vlnitý až rovný, během puberty chvílemi prstýnky na malých částech hlavy, ale zase ošklivou myší barvu.. 

Prošla jsem barvením, žehlením, natáčením žehličkou, kroucením různých motanců na noc..

Teď se ale snažím bojovat o co nejpřirozenější a nezdravější vlasy.


Jako  nejkudrnatější dobu pamatuju asi druhák na střední. Měla jsem vlasy šíleně vysušený, ale dělaly se mi prstýnky.


Ale neuměla jsem o ně pečovat, tak jsem žehlila a žehlila.. A vlasy byly zničenější a zničenější.

Jednou jsem měla pokusy o curly girl metodu, ale nevydržela jsem to. Výsledek byl ovšem skoro lepší než teď.

 

Tady se mi hezky kroutily i zadní vlasy, dneska mám s nimi největší problém, mám je skoro rovné. 

Dlouho jsem řešila svůj problém nezkrotných vlasů takovými motanci na noc, které mi udělaly vlasy takto:


Tohle bylo foceno cca před rokem, kdy jsem se vrátila z měsíčního pobytu ve Španělsku a vlasy byly vysušené ze slunce a každodenního koupání v bazénu. Chtěla jsem je ustřihnout, ale ještě jsem to vydržela. 

Teď mám vlasy mnohem kratší.

S balzámovou metodou jsem začala 10.6. (první fotka) a druhá fotka je z 12.7. 


Bude to na hodně dlouho, ale nemůžu uvěřit, že už je to přes měsíc. Vlasy si myju jen kondicionérem a ne, nemám mastný vlasy. Pokožka hlavy není vysušená, ale je čistá! Je jen potřeba hodně masírovat a odstranit nečistoty mechanicky. Nepoužívat silikony v kosmetice a už vůbec šampony. 

A díky tomu se mi vlasy neničí, nevysušují, mají spoustu hydratace a výživy a jsou pořád hebké a lesklé. Navíc se mi zase vrací prstýnky, hlavně ve spodní části.



Budu rozhodně dál pokračovat a třeba za měsíc dám zase info, jestli se něco zlepšuje či mění :) 

1 komentář:

  1. Prosím jaký kondicionér používáte mám také dlouhé přírodní husté kudrnaté vlasy

    OdpovědětVymazat