11. května 2016

Z trička tílko s průstřihy na zádech

Když mi přišlo tričko s nápisem "I am not a morning person", trochu mě zklamalo. 
Je to hodně silná látka, taková ta typická obyčejná trička pánského střihu, připomnělo mi to školní absolventská trička ze základky. 

A tak jsem koukla na YouTube, co by se s tím dalo udělat.

Nelíbí se mi tyto rukávy, tak jsem si řekla, že by mohlo být fajn udělat si takové tílko s hlubokými průstřihy. Tak jsem ustřihla rukávy i s větším kusem látky z boku.


Tričko nemá žádné boční švy, což mě překvapilo, ale protože mi bylo větší, rozhodla jsem se ho zúžit.
To jsem nakonec udělala tak, že jsem na zádech udělala více méně pravidelné průstřihy. 


Ty jsem pak rozstřihla v půlce a svázala do takových mašliček/uzlíků.


Jako poslední krok jsem zabrala ramínka, protože mi přišlo, že v horní části je více látky, než bych potřebovala. 


A takt vypadá konečný výsledek. 
Ze předu a z boku je to fajn, ty uzlíky na zádech už jsou možná trochu moc :D Tak uvidím, jak to budu nosit, každopádně je to asi lepší, než jak vypadalo tričko původně..



1 komentář: