15. května 2016

New in - látky

Minulý měsíc jsem ulovila pár pěkných látek v sekáči. 
Opět to byly pražské pobočky Textile House.

Jako první mám krásný silnější závěs (jo, koupila jsem víc závěsů :D) s nádherným vzorem květin.
 S tímhle jsem už začla pracovat - zatím mám kruhovou sukni, stačí jen přidělat zip. Výsledek sem zase hodím :)

Cena: 60 Kč




Potom jsem sehnala tenhle kousek - je to asi tyl (nejsem dobrá v poznávání látek - z podobný mám spodničku pod sukni). Má v sobě zajímavou nit, která se na světle krásně třpytí. 
Cena: 60 Kč


Potom jsem nakupovala další den a ceny byly o 10 korun nižší.

Ulovila jsem přímo metráž látky, kterou někdo ustřihl a zbytek se nějak objevil v sekáči. 
Je to slabší tmavá pevná látka a je jí OPRAVDU HODNĚ. :D

Cena: 50 korun

Když vezmu, že metr látky by mě vyšel minimálně na stovku a tady je těch metrů několik, tak co by člověk chtěl víc? :) Na ty moje pokusy je to ideální :D


Dále mám závěs se vzorem květin ve spíše podzimních odstínech. Jen jeden kus, takže opět tak nějaká sukně, na nic víc to nebude.. Ale je moc pěkný :)

Cena: 50 korun


A jako poslední tady mám dva závěsy se vzorem tulipánů, tentokrát v jarních/letních barvách. Koupila jsem dva kusy, takže zkusím asi nějaký šaty, snad lepší než minule :D 

Cena: 2x50 Kč


Můžete se tedy těšit na kruhovou sukni z první látky, k ní top s výstřihem ve tvaru srdce z tmavě zelené a dále mám v plánu sukni s laclem a kšandami, a také nějaké retro šaty. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat