9. dubna 2016

Kruhová sukně

Včera jsem začala nový projekt a to kruhovou sukni. Je to z látky ze sekáče a opět šlo o povlečení, takže veliké množství látky za 60 korun. Takže jsem si řekla, že kruhová sukně, která spotřebuje látky mnoho, by šla.


Udělala jsem si tedy návrh. Přeložila jsem balící papír na půlku a udělala v rohu dvě kola. První malé je pas > (rozměr pasu : 3.14):2
Vyjde tedy rozměr, který je potřeba použít od rohu. Přidala jsem tam ještě rezervu cca 1-2 cm.


Druhé kolo je délka sukně, to už je na každém. Pro mě to v podstatě bylo tam, kde mi končil papír :D Ale i to jde potom samozřejmě přizpůsobit na látce..

Potom jsem si tedy rozložila papír na látku (povlečení bylo přeloženo napůl, tím pádem byly pod sebou 4 vrstvy) a přišpendlila. 


Po stříhání tedy zbyly 4 tyto půlkruhy. Rozhodla jsem se, že udělám sukni dvouvrstvou, protože jedna by byla opravdu málo. Stejně by bylo potřeba udělat nějakou podšívku, tak jsem udělala rovnou z té samé látky. 


Otočila jsem tedy oba páry správnou stranou k sobě a sešila okraje, otočila, vytáhla rohy a vyžehlila. Zůstaly mi tedy dvě poloviny sukně.


Dalším krokem bylo přišít oba kusy k sobě na jedné straně. Dokonce mi tam i seděly pruhy látky vedle sebe. 


Pak jsem udělala pásek, do kterého jsem potom vložila z obou stran horní část sukně, aby to vypadalo hezky zvenku a látka všude držela (na jednom místě mi potom vyklouzla, tak jsem jí musela znovu přišít :D). Steh opět není úplně rovný :D


Nakonec jsem přišila zip a taky to nevypadá úplně krásně.. Začnu já se někdy zlepšovat? :D 


No ale tak celkově si myslím, že opět fajn :)


Moc se mi líbí kruhové sukně, jak hezky vlají a vlní se, navíc si myslím, že mi lichotí střih do pasu a rozšiřující dolů, takže mi ani nevadí, že letos budu mít asi milion sukní :D Kdyby nic, tak aspoň trénuju šití.. :)

2 komentáře:

  1. To je super :) sukně vypadá krásně, jsi šikovná :) na mém blogu je ted giveaway pokud by jses chtěla zapojit :) odkaz níže

    http://www.terripeterk.com/2016/04/glass-nail-file-skleneny-pilnik-na.html

    OdpovědětVymazat
  2. Wow super! :) Si riadna šikulka :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat