31. května 2016

Květované skort

V podstatě během soboty jsem ušila tyhle skorty. Byla jsem docela v šoku, jak lehké to je :D



Jela jsem podle tohoto videa:


A vůbec to nebylo těžké! 

Ustřihla jsem tedy dva takové kusy - z každé látky jeden. Protože jsem myslela, že bude látky málo, udělala jsem podšívku z jiné látky. 


Sešila jsem k sobě boční strany. Horní strana je ta, kde bude pásek, dolní budou nohavice.

Po sešití jsem výtvor otočila tak, aby se boční švy setkaly - a máme kraťasy!


Potom jsem postupovala jinak než ve videu. Protože Annika měla kraťasy jenom jedné vrstvy a navíc je po vyzkoušení zúžila, tak jí automaticky vzniklo to, co já musela vyřešit pomocí nůžek. 

Je potřeba na bocích kraťasy rozstřihnout. Poté, co je rozložíte, by měly vapadat takto.


Toto je nutné pro to, aby se daly všít přední panely tak, aby to vypadalo hezky a celkem profesionálně.

Takže jsem si vystřihla čtyři tyto panely - zase jsem z nich udělala dva o dvou vrstvách.


Potom jsem položila na zvolenou přední stranu panely tak, aby vypadaly hezky (to jsem pracně zkusila i na postavě) a sešila podél horního lemu. 


Posledním krokem bylo sešít kraťasy k sobě podél bočních stran.


A po otočení vznikly krásné spoje.


Pak stačilo přidělat pásek a v podstatě hotovo!

Bohužel, tím, jak jsem rozstřihla ty boky a pak jsem je znovu sešila, zmenšil se obvod nohavic, takže jsou mi trochu těsnější.. Takže jsem ještě nepřidělala zip, protože nevím, jestli je budu dodělávat podle sebe nebo je dám kamarádce :)

Každopádně jsem nastavila sebe a skorty do složité polohy, aby nebyly vidět nedodělané části, a tady je výsledek :D


Vyšlo to, ne? :D Možná je nebudu moct nosit, ale začínám cvičit (dobře no, zatím jsem nezačala, ale plánuju to! snad dneska! :D), tak třeba to bude v pohodě v létě :D








Žádné komentáře:

Okomentovat