7. dubna 2016

Šaty s květy

Dneska jsem dokončila šaty, na kterých jsem začala dělat už dříve, ale pak mi to nějak nešlo, tak jsem je odložila :D

Jde o tyto ze sekáče za 75 korun. Byly mi moc velké v pase a také bylo potřeba pas zvednout. 

Nejdříve jsem oddělila sukni od vršku. Odpárala jsem ji a přitom jsem zjistila, jak byla přidělaná. 


Potom jsem zúžila vršek, jenom jsem udělala nový šev na bocích a na spodní straně rukávů. 

Nakonec jsem ustřihla kus dolní části, aby se pas zvedl výše.

Pak jsem tedy přišila znovu sukni. Tyto části nemám bohužel nafocené, protože jsem netušila, jestli se to vůbec podaří :D

Takže jsem musela nařasit sukni - ušila jsem podél okraje látky dlouhý steh a pak jsem na obou stranách nit stáhla, aby se sukně nařasila a tím i zúžila. Pak jsem přiložila oba boční švy k sobě, aby to sedělo. 

Nakonec jsem přišila látku lícem k sobě a ještě k tomu slabou gumu. Až pozdě mi došlo, že jsem měla gumu našít cik cak stehem, který se používá na elastické švy. 


K mému potěšení sukně vypadá nařasená dobře a i nasadit to jde jednoduše a guma funguje. 


Tak to asi nakonec celkově dopadlo dobře (hrozný ale je, že nikdy není nic dokonalý - jsem prostě amatér :D) a tohle je výsledek :)

1 komentář:

  1. Ty vypadají skvěle! Já sama například ještě donedávana v šatníku prakticky žádné takové květované šaty neměla. Dlouho jsem po takových ale toužila. Dívala jsem se po obchodech, ale nikde se mi žádné nelíbily, až jsem narazila na jedny v sekáči. Stály doslova pár korun, tak jsem nelenila a hned si je vzala. :)

    OdpovědětVymazat