24. března 2016

Šaty s ptáčky

Tyto šaty jsem ulovila v internetovém sekáči Second Hand Lvíček za celkem 200 korun s poštou. Je to značka Atmosphere (Primark) a původně velikost 46.

Hrozně se mi líbil potisk s ptáčky a retro styl šatů, bohužel velikost je na mě opravdu moc.

Šaty jsou velké v pase, přes prsa a mají moc nízko posazený pas. 

Nejdříve jsem tedy zúžila horní část a pak bylo potřeba založit ramena.

Se sukní jsem nic nedělala, líbí se mi, jak je řasená a celkem bohatá. 

A tohle je výsledek.



Moc se mi líbí, jak šaty teď vypadají a přijde mi úžasné, že lze takto upravit velikost něčeho, co se vám líbí, ale nesedí vám to :) Byla to záležitost chvilky :)


2 komentáře:

  1. Tak to je fakt skvělý! Jsi moc šikovná. Ráda bych tě pozvala ke mě na blog, kde právě probíhá jarní soutěž, tak se můžeš mrknout a zapojit:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Wau, tak to je skvělé, šaty jsou krásné a ty sis je opravdu úžasně dokázala upravit, to bych nezvládla :( jsi moc šikovná :)

    PS: Stávám se tvoji novou pravidelnou čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat