28. března 2016

New in - březen (2)

V minulém článku jsem psala o úlovcích v Textile House za 75 korun a přišlo mi to nějak málo věcí, tak jsem se rozhodla, že pojedu ještě jednou a obejdu pár dalších poboček.

 Ten den bylo vše za 60 korun, takže veškeré úlovky stály stejně. 

Našla jsem tyto kalhoty, které mají boží barvu a hebký materiál, líbí se mi ten postranní pruh, akorát mi jsou trochu menší, tak doufám, že mi za chvilku budou lépe, když hubnu teď.. 

Top je taky Amisu a je to pěkné tílko na knoflíky se vzorem drobných kytiček a s volánkem v dekoltu. Moc by se mi líbil k obyčejné sukni do pasu, protože je hodně krátký ke kalhotám.


Dále jsem našla tento pruhovaný svetřík. Oversized věci miluju :)

A také jsem našla černé obyčejné kalhoty na gumu, což je pro mě absolutně boží, protože pár hodin před tím jsem sháněla černé kalhoty v běžných obchodech a nic mi nesedělo a nechtělo se mi dát přes 400 korun, když vím, že v sekáči je možnost je najít (což ale bohužel člověk nikdy neví dopředu) a ještě za ně dát 60 kaček :D


A dále jsem objevila novou možnost v sekáči a to ložní prádlo. Asi si říkáte, co jsem to za blázna, že byste se toho v sekáči nedotkli.. Za prvé, v Textile House je všechno opravdu vyprané, a za druhé v tom nebudu spát, ale budu z toho šít.

Člověk má z takového povlečení na peřinu opravdu velký kus látky a za 60 korun? To je něco!

Tento trochu orientální vzor mě zaujal, i když přesně nevím, co z něj vymyslím.. 


Z tohoto zkusím ušít zástěru mamce k narozeninám..


A z posledního jsem už začala šít šaty.. 


Už se blížím do finále, tak tady je ochutnávka toho, co snad brzy přibude jako můj další kousek spíchnutý od začátku :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat