22. března 2016

New in - březen

Dnešní návštěva v Textile House byla poměrně úspěšná. 

Každý kousek stál 75 korun, což je skvělá cena, když člověk uloví něco opravdu super :) 

Na konci ještě přidávám jedny šaty z internetového sekáče.

Tahle krásná černobílá sukně je velikost L a v pase mi hodně visela, tak jsem si ji jednoduše zabrala v místech postranních švů.

Je z pevnějšího materiálu, ideální na jaro. Moc se mi líbí, je skoro kruhová.


Tyhle šaty potřebují upravit. Jsou z elastického materiálu, tak se trochu bojím, jak to půjde, ale rozhodně musím zabrat rukávy a horní díl. Nevím, jak to půjde, ale nemohla jsem je tam nechat, ten vzor je nádherný!

Co se týče sukně, tu budu muset nejdříve odpárat a potom ji připojit k vršku, protože chci zachovat její šířku a nechci přijít o látku, která se bude hodit při řasení..


Další je top/šaty s kapsami, pro mě ideální k legínám. Má šňůrku na zavazování v pase.


Pod topem mám kalhoty, které jsem dnes taky ulovila. Jsou to džíny na gumu v pase, což mi vyhovuje více oproti knoflíku.


A poslední kousek jsou nádherné roztomilé lehoučké šaty na knoflíky. Mají příliš hluboký výstřih, tak je nutné nosit tílko, ale jsou hodně příjemné na těle a přijdou mi fakt sladké :D 

Jsou bohužel docela krátké, tak uvidím, jak se na ně budu cítít :D


A poslední kousek tedy šaty z secondhand-iva.cz.

Originálně H&M, mají krásné mašličky, jsou na zádech na zip a mají límeček. Přišly mi děsně roztomilé :)

Vyšly mě na 150 korun, což je trochu více, než běžně utratím v sekáči, ale pořád je to méně, než v originálním obchodě :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat