18. března 2016

Květovaná sukně

Dalším výtvorem je sukně z původních šatů velikosti více jak XL.

 Nejdřív jsem myslela, že něco udělám s šatama jako celkem, ale líbila se mi látka a řekla jsem si, že zkusím sukni na gumu. 

Tento kousek mě i s poštou stál asi 55 Kč. 

Ustřihla jsem tedy horní díl i s páskem co nejlépe a rovně jsem dovedla.

Potom jsem látku ohnula a zašila a to samé znovu, aby mi vznikl "tunýlek" na gumu.


Opět, není to asi úplně ideální způsob, ale mně se to zdálo logické :D 

Potom jsem pomocí velké kancelářské sponky provlékla gumu, na koncích jí sešila a potom jsem sešila i oba konce sukně k sobě, aby vznikl druhý boční šev.

Sukně se na gumě nařasila, byla asi na jedno a půl omotání kolem mého pasu. 

Musela jsem akorát gumu na pár místech přišít k látce zevnitř, aby se neotáčela a zůstala plochá. 


Co se týče spodního lemu, ten nebyl nutný, protože zůstal původní.


No a tohle je už výsledek :) 


Sukně vypadá lépe trochu načechraná, možná jí udělám nějakou spodničku, nebo spíš vyrobím spodničku pro různé sukně (mám nějakou z eBay, ale ta má hodně vrstev a někdy se to nehodí)




A ještě srovnání :) 




Žádné komentáře:

Okomentovat