6. března 2016

Moje první sukně

Vždycky se mi líbily velké nabírané retro sukně. Vůbec retro móda. 
A když jsem jednoho dne viděla tyto sukně na Fleru, začala jsem zkoumat, jak se dá sukně vlastně ušít.


Pak už stačilo jen koupit látku, vytáhnout mámy stroj a dát se do toho.

Tahle sukně vznikla za jedno odpoledne, absolutně bez zkušeností a bez návodu či vzoru. Taky podle toho vypadá :D

Sešila jsem dva půlmetrové pásy k sobě, měla jsem tak tři metry na asi 150, a začala jsem sukni řasit. Jednoduché sklady, nic pravidelného. Pak jsem odstřihla strany a zkrátila spodek, složila pásek a přišila ho. No, tenhle postup byl sice fajn, ale nedostatek zkušeností se projevil :D

Naprosto křivý lem, zevnitř jsem místy dokonce pásek ani nepřichytila.. Tady se mi dokonce přichytil kus látky a zkrabatil se..

Pak jsem našila zip, to je tragédie. Chtěla jsem zkusit krytý zip, ale to se nepovedlo, je tak napůl krytý. Pak jsem sukni olemovala a tadá. Nevypadá špatně! Na svůj první kousek jsem byla docela pyšná, i když zevnitř vypadá děsně :D


Spodní lem jsem chtěla udělat v kontrastní černé barvě, to byl taky nápad.. Takže teď ty moje křivé lemy svítí na dálku.

Ale nakonec, i tak si myslím, že na úplně první šicí pokus, a to ještě čistě z mé hlavy bez návodu, to docela ujde. Bez bližšího zkoumání sukně vypadá hezky. Bohužel je mi v pase trochu větší, asi ji budu muset do budoucna zabrat..


Ze zbylé látky jsem si ještě udělala čelenku, abych vypadala ještě více retro :D


Další sukně už se povedla mnohem lépe :)

1 komentář:

  1. Sakra! :-O Jsi hrozně moc šikovná! Zamilovala jsem si retro (mám na blogu článek o retro akci od vinted) a koupila jsem si teď troje šaty od Lindy Bop! V budoucnu taky už plánuji pořídit si šicí stroj a nějakou tu sukni si ušít! Přesně nějakou podobnou - určitě budu ráda čerpat inspiraci, krásný blog! ^^

    Pája

    OdpovědětVymazat