11. července 2014

Nákupy na Aliexpress

K serveru Aliexpress jsem se dostala jak jinak než přes VotočVohoz. Holky tam začly šílet, že se tam nabízí oblčení třeba za půl dolaru. No co udělá důvěřivá duše jako já? Nakoupí to, i když ví, že to nepošlou. Co kdyby! No moje blbost, že mi pak vraceli na účet platby kolem 3 korun a mě banka za příchozí platbu strhla 5 :D
Dnes to ale bude o těch úspěšných obchodech :)

Jako první tu mám fake Naked. Ano, je to fake a ano, koupila jsem ji záměrně.


Protože jsem viděla video u Lu video o faku z Ali na paletku Naked2 (x) a překvapila mě kvalita stínů i barvy, rozhodla jsem se koupit jedničku (Naked2 napodobeninu mám od W7 a jsem moc spokojená). A paletka mě velmi příjemně překvapila! Sice přišly dva stíny trochu rozbité a zrcátko je prasklé, vůbec mi to nevadí. Za cenu 7.65 USD jsem ráda, že mám 12 super stínů a zbytek je mi fuk.


Teď přijde známá blogerská fráze - stíny jsou skvěle pigmentované a s bází drží na očním víčku skvěle. :D


Každý je jiný a všechny jsou super. Až na dva stíny jsou všechny třpytivé nebo aspoň lesklé. 


I světlé i tmavé stíny jsou fakt syté. 


Malá ukázka těch mých nejpoužívanějších :)


Další věc, co teda vyšla nad moje očekávání, je přibalený štětec. Na samotné stíny je na prd, ale já to absolutně miluju na krémové stíny. S ničím jiným je nikdy nenanesu dobře! Štětec je hodně pevný, ale zároveň měkký. Je to paráda, že i to mi vyhovuje :)


Odkaz (bohužel už nefunguje, ale stačí zkopírovat název do vyhledavače)

Další objednanou věcí a velmi nadšeně očekávanou byl tento set pohlednic. 


Pohledy přišly v krásné pevné jakoby obálce absolutně neporušené.


No podívejte se na tu krásu. Je to nějaký asijský umělec, ale netuším kdo. Obrázky jsou prostě božské ♥


Pro postcrossera (více info zde) je tohle poklad :D



Cena 5.94 USD

Jako další jsem objednala kosmetické štětce.
Ty jsou trochu slabší, ale i tak je využívám. Kvalita je nic moc, docela pelichají (je vidět na fotkách), ale moje účely splňují, takže jsem nakonec docela spokojená. 


První je šikmý plochý, ten mám ráda na nanášení stínů přes bázi nebo krémové stíny.


Tužkový je fajn na spodní linku nebo do ohybu víčka.


Tenhle je vhodný na blending v ohybu.


A tenhle na blending obecně :D


Na tenhle jsem zatím využití nenašla :D


Cena: 3.13 USD

A jako poslední úlovek z nedávné doby tu mám šaty. A opět můj oblíbený střih :D


Mají pěkný vozr, jsou hezky elastické i dostatečně dlouhé. Jediné, co se mi moc nelíbí, jsou ramínka (vypadají jako od podprsenky a k šatům neladí), ale ta můžu schovat, a druhá věc je lem, který je šitý bílou nití a vypadá to jako rub nebo nevím co. Oboje je ale na fotkách prodejce a je moje vina, že jsem to nezkoumala blíže :)


Vzor je pěkný a výrazný.


Cena: 5.99 USD (když vezmete, že jsou levnější než paletka.. nechápu :D)

A příští Aliexpress článek bude o boji s úplně imbecilním prodejcem, který ale ještě není u konce, tak snad vše dobře dopadne :/ 


Žádné komentáře:

Okomentovat