6. března 2016

Druhá sukně

Rozhodně jsem se nehodlala vzdát po prvním ne příliš povedeném pokusu, takže jsem koupila další látku a udělala druhou sukni :)


Tahle se povedla mnohem mnohem lépe, a je až s podivem, jak se jde v něčem zlepšovat opravdu rychle.


Postup byl stejný, jen jsem už tušila, kde jsem dělala chyby, tak jsem byla pečlivější a více jsem si všechny kroky promyslela.



Pásek jsem nejdříve přišila zevnitř, aby se dobře uchytil, a potom jsem ho přišila zvenku. Sama jsem byla překvapená přesností a tím, jak byl steh relativně rovný a blízko k okraji! 

Tady na fotce jsem vybrala tu nejvíc "křivou" část, zbytek vypadá úhledně a přesně :) 

Pak přišly trable se zipem. Původně jsem chtěla udělat pásek podle jednoho video návodu, tak, aby byl na knoflík a nedosahoval na něj zip. Ale to se ukázalo jako nesmysl. Za prvé, když jsem přichytila pásek k sukni, omylem jsem jí pod ním ještě více nařasila a pásek už nedosahoval požadované délky. Tak jsem změnila plán, prostě zip přišila až nahoru ručně (na stroji mi to prostě nejde dostatečně blízko a rovně - náhodou, je to úžasná relaxační činnost :D) a s výsledkem jsem spokojená. 


Stačilo dodělat lemy a ty se povedly taky rovně a navíc zvolená barva nitě je téměř neviditelná.


Bohužel je mi sukně těsnější, ale vzhledem k tomu, že jsem v úspěšném procesu hubnutí, si myslím, že mi na jaře bude akorát :)


3 komentáře:

  1. Ta je snad ještě hezčí, než ta červená! :-O Budeš časem dělat podrobnější články, jak přesně postupuješ při šití? Né jen výsledek? Nebo klidně i youtube videa! Určitě máš moji podporu a první nadšenkyni! :-D Moc ráda se inspiruji a hlavně něčemu přiučím, jelikož pak se strojem budu úplná začátečnice :-D

    Pája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Mohla bych udělat něco jako postup určitě, až budu dělat sukni kamarádce :D jsem ráda, že se ti líbí, ale nevím, jestli můžu být v pozici, abych někoho učila :D ale rozhodně se budu i nadále dělit o zkušenosti, které nasbírám :)

      Vymazat
  2. Pěkná, musí být fajn pocit něco takového vytvořit.

    OdpovědětVymazat