11. března 2016

Květované sako

Na tenhle kousek jsem neskutečně pyšná. 
Objednala jsem si Vinted baliček starého oblečení s tím, že jsem ani nevěděla, co z toho bude.. 
Tenhle kus mě tedy i s poštou vyšel na asi 54 korun.

A pak jsem přemýšlela, co s tím udělám. A tak jsem vymyslela sako :)
Ustřihla jsem tedy spodní díl. Ten si nechám na později a taky zkusím něco vymyslet.


Pak jsem z ramenou odpárala tuhle věc (jak se tomu říká? :D)


Pak jsem zúžila rukávy a celé sako, tak, aby bylo hezky prolnuté ve tvaru mého pasu. 
Věděla jsem, že ho zapínat nebudu, tak mi nevadilo, když bude víc těsné.
Strany jsem zúžila pomocí trička :)


No a pak už stačilo jen olemovat spodní díl (což byl trochu boj, látka je hladká a lesklá, takže to dost klouzalo a není to úplně rovně, ale nevadí :D)


No a tady je výsledek! Já jsem mega spokojená, moc se mi to líbí a ani mě nenapadlo, že to dopadne tak dobře :D



Původní podivný plášť je k nerozeznání :D 




3 komentáře: