7. března 2016

Černý top

Jako první kousek na přešití jsem zvolila černé společenské šaty, které jsem kupovala v sekáči někdy před rokem. 
Původně měly být do divadla, ale nakonec jsem je nikdy nevyužila. 
Tak jsem z nich udělala top, který rozhodně využiji lépe :)


Šaty jsem kupovala za 60 korun. Látka je elastická a kousek má krásně řešený dekolt. Bohužel na mě byly moc dlouhé, tak jsem si řekla, není nic jednoduššího, než je zkrátit.

Ustřihla jsem šaty požadovanou délku a vznikl top. Lem jsem dvakrát založila a sešila elastickým stehem. 


Bohužel jsem ale doplatila na svou nevědomost a moc jsem látku natahovala před jehlou, tak se mi trochu zkrabatila a dělá na okraji topu takové vlnky, které se mi ale nakonec docela líbí. 


Pořád se s šicím strojem učím, s elastickou látkou jsem pracovala poprvé, a i když jsem si šití zkusila na ustřižené části šatů, i tak se to úplně nepovedlo. Ale jsou to cenné zkušenosti a příště už látku podobně natahovat nebudu.


Hodně se mi líbí, jak je řešený dekolt, ale působí spíše společensky, tak k džínám jsem ho doplnila o barevné tílko, top ale půjde nosit i k legínám, třeba se sakem, a bude vypadat hezky elegantně.


Žádné komentáře:

Okomentovat