11. července 2014

Sekáčový maraton no. 2

Jak jsem slíbila, přináším zbytek fotek a tentokrát ze všech mých tří návštěv sekáče Textile House v Praze.

Rovnou začneme pokračováním ze středečního šílení :)

Začneme bundičkou/kabátkem. Černá barva, dvouřadé knoflíky. Je teplejší (na tohle počasí akorát, co to je za léto?) a je hrozně pěkná! Původní cena neznámá, značka neznámá, ale koupeno za sladkých 60 korun ♥ 




Druhá černá bunda je o něco slabší, kratší a trochu víc do sportovního stylu. Je to něco mezi sáčkem a košilí. Je hodně příjemná na těle. Původně stála 195 a já opět koupila za 60 Kč.


A ze středy ještě mám tuto košili. Nutně jsem potřebovala nějaké obyčejné košile, třeba pod sako, takže takhle naprosto splňuje má očekávání. Původně 160, koupeno za 60 Kč.


A teď k nákupům, které jsem uskutečnila někdy před pár týdny. Našla jsem tohle boží sako Talbots (což je prý drahá značka) a stálo mě něco kolem 180 korun. To byla bohužel akce jen 30% z původní ceny, ale opět mě následovalo štěstí a já to stihla v happy hour. :) Jediná nevýhoda je, že bude muset místo praní do čistírny, ale za tu krásu to stojí. 


Další pecka úlovek jsou tyto maxi šaty. Černé, až na zem, značka Kik a velikost 34 (nosím tak 40 :D), ale nevadí, tyhle střihy jsou hodně univerzální :) Z těch jsem nadšená, úžasný materiál. Stály mě asi 120 Kč.

Dál mám úlovek, který už tedy doma mám v černé. Vtip je ten, že v den řádění a prvního opravdu mega Tour de Sekáč, jsme s kamarádkou tebto kousem viděly. A on ten overal na mě počkal dva týdny a já ho koupila za 40 korun. Nepochopím :D I kdybych ho měla mít jen na spaní, je to super kup.



Dále tu mám mojí milovanou džínovou bundičku. Ta byla ulovená v akci už před nějakou dobou a stála mě neuvěřitelných 50 korun ♥ V obchodech jsou kolem sedmi stovek a já si můžu pískat radostí :D Je to velikost M a nezapnu jí, ale to nevadí. Zapnutá nevypadá až tak dobře, ale rozepnutá s nějakým pěkným topem vypadá skvěle a já jí fakt žeru :) 


Pak tu mám ještě šáčko H&M. Je to zvláštní splývavé sako ve stylu cardiganu. Nejsem si jím stoprocentně jistá, musím vymyslet, jak ho nosit. Teď je na něj stejně moc teplo. A za 50 korun mě to netrápí.


 Už se nemůžu dočkat dalšího nakupování a to uplynuly dva dny od toho posledního :D 

Dám určitě zase vědět, co jsem ulovila :)

1 komentář:

  1. juuj ja tiez tak rada nakupujem :)


    Pozyvam ta na Dermacol letnu giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat