10. července 2014

Sekáčový maraton no. 1

Udělala jsem snad nejlepší rozhodnutí v životě (s nadsázkou, samozřejmě :D) a navštívila jsem známý řetězec second handů v Praze, Textile House. Moje první návštěva byla před několika měsíci (k té později), druhá před pár týdny (k té taky později) a poslední včera. A to ve velkém, rovnou tři pobočky (na víc nezbyl čas, energie ani peníze). A jsem absolutně nadšená! Ten den bylo všechno zboží za 75 korun a v době, kdy jsme tam s kamarádkou byly, vyhlásili zrovna šťastnou půlhodinku a vše bylo za 60! A to se nám povedlo ve všech třech sekáčích :D Neuvěřitelný štěstí. Nejen na happy hour, ale i na kousky. Proč já s tím nezačla dřív?!

Asi vás zajímají základní počty. 
Koupila jsem celkem 17 kousků. Stálo mě to 1020 Kč. Všechno tedy 60 Kč za kus! Na cedulkách u zboží bylo celkem před akcí 2515 Kč + dva kousky, kde cedulka chyběla. A ještě peníze ušetřené na akci z 75 Kč za kus na 60 - 255 Kč! Pořád se z toho nemůžu vzpamatovat :D

A teď k jednotivým kouskům :)

Lehká tmavě modrá košile, perfektní k legínům. Pod prsama na zavazování, délka přes zadek. Stradivarius, 165 Kč (ceny jsou původní)



Moc pěkný petrolejový top Amisu, jednoduchý. Cena ?



Delší top z božího materiálu (pevný, nemačkavý), s krásnou copánkovou aplikací a gumou pod prsy (ano, mám ráda tyhle střihy, čehož si ještě jistě všimnete :D), 110 Kč


Forever 21 top! A to jsem ho tam málem nechala! Nastavitelná ramínka, vystužená černá část a splývavá hot pink část. Zamilovala jsem se na první pohled :D Původně 130 Kč.


Pěkné tričko s véčkovým výstřihem (opět s gumou pod prsama) a řasením. Obyčejné, ale unosím ho jak blázen. Cena 120 Kč.


Bandeau top. Bohužel jsem doma objevila dvě dírky, ale to nebude problém zašít, navíc se v tom vzoru všechno ztratí. Moc pěkný. 140 Kč


Hladká košile Amisu, něco takového jsem už akutně potřebovala, mám nedostatek společenského oblečení. A když mě vzali na VOŠku (huráá), tak budu potřebovat ke zkouškám, že :D Cena 150 Kč


Další košile, tentokrát s volánky a elastickou částí v pase. Hrozně příjemná! Cena původně 160 Kč.



Černé bandeau šaty nad kolena. Takto řešený vršek šatů se tady i příště zopakuje :D Je to opravdu mojé oblíbené řešení šatů. Lehoučký materiál, sňůrka za krk. Cena 180. (foto chybí)
Ano, mám je i v růžové :D Tyhle jsou z trochu silnější látky, ale jsou úžasné i tak. Cena 190

Boží šaty. Vršek ze slabší látky, pak silná guma a splývavá sukýnka. Absolutně boží poklad! Cena 215 Kč, zn. Vanity


Černé dlouhé šaty. Mají krásně řešený vršek a budou i do společnosti, protože jsou pod kolena. Krásně splývají od prsou (aha?) a mají velmi příjemný materiál. Cena původně. 220 Kč



Další úlovek, nad kterým stále kroutím hlavou. Boží overal! Ten tam na mě prostě počkal ♥ Cena původně 220 Kč


A na posledním místě tu mám kousek, který možná nebudu nosit tak často, ale je to stoprocentně basic výbava na lepší příležitosti. K šatům na ramínka toto černé bolerko užiju hodně! A ta cena? I původní 160 byla ok. 

A to bude pro dnešek vše. Příště ukážu dvě bundy, maxi šaty, nude sako, džínovou bundičku a nějaké další random kousky :) 
Pořád nemůžu uvěřit, že za každý kousek jsem dala 60 korun. Moje skříň nutně potřebovala oživit, střídala jsem dvě trička a deset tílek a byla to hrozná nuda. Teď to vypadá daleko veseleji, i když počasí moc radosti nepřidá :)

Tak se mějte hezky a dejte mi vědět, co se vám líbí nejvíc! :)

1 komentář:

  1. Pěkné kousky, o víkendu jsem zrovna šla kolem jednoho Textile House v Praze, ale bohužel už měli půl hodiny zavřeno, jinak bych tam hned zašla :)

    OdpovědětVymazat