11. dubna 2014

Nákupy na Ebay - flitrové psaníčko

Dneska dorazil balíček a moc mě potěšil. Jde o celkem známé psaníčko z Ebay. Vybrala jsem v klasické černé a je super!

Flitry jsou opravdu hustě našité, bála jsem se, že bude sem tam flitřík, ale vůbec, je opravdu kvalitně zpracované. Všechny flitry jsou černé (fotka klame) a krásně se třpytí.



Zip je ve zlatém provedení a nezadrhává se, vůbec žádný problém s ním není.


Uvnitř je podšívka se zvířecím vzorem a kapsička.


Kapsička je malá a pro mě vítaná, vždycky takovou vvyužiju :)


Jediné, co mě překvapilo, je velikost. Je menší, než jsem z fotek myslela, ale vůbec mi to nevadí. Asi to budu používat jako kosmetickou taštíčku, protože na plesy skoro nechodím. :D Ale je to fakt pecka :)

Cena: 80 Kč


1 komentář:

  1. Hezké, já jsem si plánovala koupit právě nějakou kosmetickou taštičku, ale žádná mě tam nezaujala. (ZATÍM) :D

    By-Moni

    OdpovědětVymazat