11. dubna 2014

Nákupy na Ebay - doplňky za poslední dobu

Nechtělo se mi dávat samostatně článek na každý doplněk, tak jsem to vymyslela takhle :)

Jak první tu mám náušnice, hvězdičky a hroty. Oboje jsou menší, než vypadaly na fotce, ale moje blbost je, že nekoukám na rozměry a velikosti :D


Cena: 30 Kč


Cena: 30 Kč

Klasika - brýle :D Jsou perfektní, mám už několikáté a nekončím nejspíš :D


Cena: 30 Kč

A ještě atomizéry, taky už mám z ebay několikáté a objednala jsem jeden navíc, protože nikdy nevíte, kdy se vám bude hodit jako dárek pro někoho :D
Co nechápu, je cena. Tento černý stál 1 dolar, zbytek stál víc, 2 dolary a více. No nic :D


Cena: 20 Kč/ks





2 komentáře:

  1. Nákupy z ebay mám ráda. Ráda se dívám, co kdo sehnal. Tak levné brýle? Vidiš, ani mě nenapadlo, podívat se na ebay po brýlích. To asi brzy napravím! :)
    Atomizéry se mi líbí, chtěla jsem si taky nějaký pořídit, ale zatím odolávám.
    A nad naušnicemi bych strávila na ebay hodiny a musela bych si koupit všechny, abych byla spokojená :D

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě takový blbosti nakupuju ráda a mám jich doma požehnaně :D

      Vymazat