22. ledna 2014

Nákup na Sportsdirect? Celkem zklamání.


Já a dvě kamarádky jsme si společně objednaly ze známého britského eshopu Sportsdirect. Našly jsme skvosty jako boty za libru a půl, takže jsme všechny s radostí daly 90 korun za poštu každá a čekaly na příchod balíčku. Jeho obsah však byl zklamáním, protože velikosti absolutně neodpovídají. Kvalita je ok, ale co se týče značení velikostí a jejich dodržení, podobá se to hodně Ebay. Ale co jsem si tedy koupila?

Věc, která mě zajímala nejvíc a kterou bych také nejvíc využila, byly boty. 

U těch černých nemám reálnou fotku, protože jsem je hned nechala kamarádce. Číslo 6 (tedy česká 39) mi bylo obrovské. Měla jsem tam místo ještě asi centimetr a půl. Kamarádka si vzala 7 a měla je snad ještě větší než já, takže si nechala mojí 6. 
Vnitřek je zářivě růžový.
Cena: 96 Kč

Druhé boty jsou šedé. Ty mi naštěstí jsou (brala jsem vel. 6), možná maličko těsnější, ale předpokládám, že se vytáhnou. Vypadají hezky. Tyto jsem měla loni v černém a vydržely celé léto a dodělala jsem je jako boty do vody, jinak by vydržely ještě déle. Podrážka se tedy klasicky zlomila, ale to snad u všech těchto bot.
Cena: 45 Kč




Čelenka Minnie. Odpovídá obrázku, možná jen že ta červená není tak zářivá. Za libru jsem moc spokojená.
Cena: 32 Kč



Podprsenka Balcony s odepínacími ramínky. Je ze slabšího materiálu a není nijak vycpaná. Po stranách má silikonové proužky a zapínání je na tři háčky a očka. Brala jsem 34B (naše 75B). Košíčky odpovídají, obvod je mi hodně těsný. I kdybych brala 80, byl by těsný, takže budu kupovat prodlužovací díly. Ramínka přišla zvlášť a není problém je nasadit.
Cena: 112 Kč




Sluchátka za libru jsem tam nemohla nechat. Kvalita teda odpovídá ceně (původně 3 libry), ale přeci jenom dobře hrají a i když jsou udělány tak nějak "fórově", účel splňují a v nouzi zachrání (proto koupeny).
Cena: 32 Kč



Černé čelenkové gumičky (originální foto v jiné barvě, černé vyprodány) jsou perfektní, nemám co vytknout. Tři s lesklou nití, jedna silná a tři obyčejné černé.
Cena: 32



A i když tohle nebylo v mojí objednávce, přesto je tu zveřejním. Kalhoty s komixovými vzory. Objednány XS, velikost tak M-L, pro kamarádku tedy nepoužitelné. 
Cena: 96 Kč


Závěr?
Jsem ráda, že mám boty ani ne za 50 korun, ale jsem nešťastná, že nemám ty černé. Blbosti za libru mi radost udělaly a podprsenka se musí vylepšit, aby byla nositelná. Úsudek si můžete udělat sami, já bych se ale asi bez recenzí další objednávku udělat bála. Jasně, vždycky můžu ten kousek, co nesedí prodat. Ale co z toho budu mít? Těšila jsem se na zboží, ne na chození na poštu a vyřizování prodeje. 







1 komentář:

  1. Za ty cena je to paráda:) Boty případně můžeš prodat, ale jinak máš pravdu, že známá s těmi velikostmi taky měla problém. Já si kupoval boty Adidasky a trefil jsem se přesně, takže já sem spokojen:) Jinak holky, pokud budete ještě tam nakupovat, tak mám pro vás tip, jak dostat nějaké peníze z nákupu zpět díky téhle stránce http://www.plnapenezenka.cz/obchody/sportsdirect-com

    OdpovědětVymazat