17. ledna 2014

Nákupy na Ebay - černé šaty

Riskla jsem šaty asi za 130 kč. A překvapila mě kvalita! Látka je tenká, lesklá, krajka ve výstřihu a na rukávech se netrhá ani nic jiného. 


Výstřih je maličko průhledný, ale se správnou podprsenkou to opravdu není problém. Já mám na fotce tu přilepovací kvůli průhledným zádům. Výstřih je trochu hlubší a je potřeba ho přepošít, pokud nemáte větší vnady :) 
Rozměr v pase 31 cm, přes zadek 41 cm. 


Foto zezadu. Je vidět, že šaty mám těsně pod zadek a to byl důvod prodeje. Měřím 167 cm a šaty jsou 77 cm dlouhé. Kdyby byly o 10 cm delší, nechám si je :) 
Krajka na zádech je opravdu hezká.


Cena: 130 Kč






2 komentáře:

  1. za ty peníze je to hodně dobrý teda! a jak dlouho jsi na ně čekala ????:D
    mam taky blog a navíc u mě probíhá giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel už nevím jak dlouho šly, ale tradičně asi 3-4 týdny :)

      Vymazat