13. prosince 2013

Recenze - Regenerační kondicionér s arganovým olejem (Bione Comsetics)

Další díl obsáhlejší recenze, tentokrát na kondicionér. Opět se budu věnovat složení výrobku od Bione. Já ho koupila za 79 v Tetě u nás a za mě tedy má plus. 



Voní stejně jako šampon po bylinkách, připomíná trochu pánskou vůni, ale ve vlasech nezůstává dlouho. Nejlepších účinků samozřejmě dosáhnete, pokud používáte celou řadu, já mám jen šampon. Po použití šamponu je kondicionér nutný a tenhle je výborný. Vlasy jsou hladké a jdou krásně rozčesat. Víc ani od kondicionéru nečekám, na lesk nebo ochranu mám olejíčky. 


A teď rovnou ke složení! 

Voda - hlavní složka, nejobsáhlejší surovina, pro potřeby kosmetiky se většinou používá destilovaná voda, neutrální až pozitivní vliv

Cetylalkohol - používá se jako detergent (čistící látka) nebo jako zahušťovadlo, nedráždí pokožku, je šětrný, zjemňuje a vyhlazuje, jeho použití je dovoleno i v rámci certifikované přírodní kosmetiky

Glyceryl oleate - emulgátor, vyhlazující látka

Behentrimonium chloride - rozplétá vlasy, bojuje proti statické elektřině, zjemňuje, zvláčňuje, a obnovuje poškozené vlasy

Quaternium –87 - kondicionér a povrchově aktivní čistič, látka užívaná v přírodních šamponech, vlasům dodává objem a lesk, usnadňuje rozčesávání vlasů, je to ale látka, která může způsobit alergie, podráždit pokožku (což by nemělo u kondicionéru vadit - nenanášíme na pokožku hlavy) a je zakázaná v přírodní kosmetice (??). Znečišťuje prostředí.

Cetrimonium chloride - bojuje proti statické elektřině, při smíchání s vodou pomáhá smývat nečistoty, zabraňuje růstu mikroorganismů

Panthenol - vitamin B5, zvlhčující, zvláčňující a hydratační látka, obalí se na vlas a chrání ho, dodává lesk

Sojový ecitin - zamezuje u normální a zvlášť suché kůže jejímu vysoušení po mytí

Kyselina mléčná - má hydratační, antibakteriální a protizánětlivé účinky, zklidňuje podráždění a současně potlačuje množení bakterií, urychluje regeneraci a obnovu buněk

Arganový olej - rostlinný olej z plodů argánie trnité

Tocopherol - vitamin E, přirozeně se vyskytující antioxidant

Phenoxyethanol - syntetická látka, konzervant, nahrazující parabeny, je snášenlivý, jak píšou na výrobku: „Konzervační látka se za několik minut zcela odpaří.“

Parfum - parfemace

Hydrolyzovaný keratin - hydratační, zjemňující a vyhlazující účinky, přidává se do také vlasové kosmetiky ke snížení statické elektřiny odstraněním povrchového elektrického náboje z vlasů

Co říct na závěr? Složení kondicionéru mi přijde ještě o chlup lepší než u šamponu, na druhou stranu mě překvapila látka Quaternium –87, která by, podle informací, v kosmetice vůbec být neměla, ale je součástí kosmetiky značek Loreal, Syoss a podobně. Jinak se mi ale zdá, že test nevyšel vůbec špatně ;)

Ještě znovu něco k počtení.

Já kondicionér hodnotím kladně, vlasy jsou hezké, jemné, lehce se rozčešou a nemastí se moc rychle. Mám ho tak měsíc a mám ho ještě přes půlku, což je celkem fajn na kondicionér. Vlasy myju tak co 2-3 dny a nešetřím. :) 



1 komentář:

  1. Teď jsem zrovna dělala recenzi na Bione Cosmetics krém na obličej a také jsem tam rozebírala složení. A určitě mám zálusk i na další výrobky od této značky, zdá se být opravdu fajn.

    OdpovědětVymazat