8. prosince 2013

Nákupy na Ebay - Na co se můžete těšit?

Protože poslední dobou chodí věci hodně nepravidelně a tady to tím pádem trochu umírá, tak jsem se rozhodla dát dohromady 6 věcí, na které momentálně čekám a trochu vás navnadit, abyste mě nadále sledovali :D 



1. Kosmetická taštička dvoupatrová - Dárek pro mámu, snad dorazí včas. Počítám, že bude menší, ale vypadá i tak moc pěkně :) TADY
2. Malý deníček - Opět počítám, že bude menší, ale je strašně roztomilý a má celkem hodně stran, prodejce píše 192. Barva přijde náhodně, ale ani s jednou nemám problém a je mi to celkem jedno. TADY
3. Houbička na mytí obličeje - Máma jednu přinesla odněkud a já i ségra jsme se o ní hned popraly, tak jsem nám objednala každý novou, protože samozřejmě byla na Ebay :D TADY
4. Dekarační páska - Snad bude míň do oranžova, chtěla jsem jí zkusit, třeba půjde něco oblepit. TADY
5. Maličká krabička z plechu - Tato je přímo určená na známky, kterých mám často velmi hodně a nepřehledně uložené v obálce, což je i nepraktické, takže tato krabička bude ideální. Navíc, vidíte souvislost mezi poštovní známkou a motivem na krabičce? (inlove) Už teď jí miluju. TADY
6. A naposledy, dnes objednaná klip in ofina. :D Věc, na kterou se moc těším a zároveň se bojím, jak sedne barva. Podle slečny na VV by měla vypadat hezky přirozeně, tak to bude velká recenze, na tu se asi můžete těšit nejvíce. :) TADY

Tak já doufám, že se tu brzo objeví další recenze a když ne, tak vymyslím něco jiného. Zajímalo by vás něco konkrétního? Články třeba o postcrossingu (posílání pohledů po celém světě) nebo více kosmetiky nebo něco úplně jiného? :) Pokud máte připomínky, budu jen ráda. 

3 komentáře:

  1. Těším se na recenzi ofiny :)

    OdpovědětVymazat
  2. houbičku používám běžně a na ten deníček čekám taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. taky nad tou ofčou přemýšlím :)) jinak páska je krásně červená :))

    OdpovědětVymazat