30. listopadu 2013

Nákupy na Ebay - kovová záložka do knihy

První z dárečků, který dorazil ještě daleko před Vánocemi, za což jsem velmi ráda. Je to malá záložka do knihy ve tvaru sněhové vločky. Jde o slabý kovový plíšek, který snad něco vydrží a hned se nezlomí. Záložka přišla podložená malým kouskem kartonu, obalená folií a ještě v obálce, takže dorazila nepoškozená.
Záložka je zabalená ve folii a její součástí je papír s nápisy. Never give up, never lose hope, always have faith, it allows you to cope. Mám moc ráda tento typ textů, vždy mi dávají pozitivní energii, což je příjemné plus k dárku, které sad tetě udělá radost.



 Maličkým detailem na vločce je "Godbless", což není na první pohled vidět, ale je to taky takový pěkný :)


A už jenom ukázka, jak vypadá balíček zezadu.


Záložka je maličká, ale za 40 korun mě velmi potěšila a doufám, že se budu líbit i té, které je určena. Zpracování velmi chválím a detaily také. Jsem moc spokojená :)

Cena: 40 Kč


Žádné komentáře:

Okomentovat