24. listopadu 2013

Nákupy na Ebay - fake Tangle Teezer

Konečně snad začínají balíčky chodit a první věci byl tento plastový kartáč na vlasy, který je napodobeninou slavného TT, který nechybí v žádném kadeřnickém salonu ani v leckteré domácnosti. Já jsem ten typ, co zkusí nejdříve tu nejlevnější variantu, než investuje do dražší. A v tomto případě se musím poplácat po rameni, protože si myslím, že stovky korun navíc by byly vyhozené z okna, protože tento výrobek na mé účely dokonale stačí.


Štětiny jsou, jak jsem řekla, plastové, neohýbají se, krásně vlasy rozčešou. Akorát třeba mohly být delší, ale i tak mi vyhovují. Krásně to navíc masíruje hlavu, takže to je potěšení navíc :D 


Nejlépe to rozčeše mokré vlasy, suché trochu tahá (obzvlášť moje cucky zespoda vlasů), ale rozčeše to taky, aniž by vytrhal půlku hlavy.


Padne do ruky, jak jsem někde slyšela, jako myš od počítače, což je fakt pravda a je to teda pro praváky, levákům to asi nepadne tak dobře. 


Hodnotím 10/10 a pokud za měsíc bude k ničemu, klidně si s čistým svědomím objednám nový. :) 


1 komentář:

  1. Já jsem levačka a sedne mi klasický tangle úplně skvěle... :) Jinak těžko srovnávat originál a fake, nejsem ten typ, který si myslí, že by měl být mezi těmito dvěma nějaký markantní rozdíl. Snad jen v logu a možná výdrží, ale to je těžký posuzovat.:)

    www.thechangeofmissy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat