6. srpna 2013

Nákupy na Ebay - červenec

V červenci mi dorazilo jen málo věcí, objednávala jsem hlavně komponenty na ruční výrobu. Dnes tedy představím jen tři věci, ale na konci článku postnu ještě fotky věcí, na které netrpělivě čekám :)




Peříčkové náušnice



Jsou lehočké, tak trochu "ombré" barva na peříčkách, což teda nebyl důvod, proč jsem je kupovala :D Ale bronzový řetízek a lístečky snad neváží nic. Jsou super, při nošení o nich ani nevím.
Cena: 20 Kč



Geometrický náhrdelník

Bála jsem se té rose gold barvy, zlatou jsem nikdy nenosila, ale v poslední době se mi docela začíná líbit. K černému tílku a kraťáskům vypadá skvěle, je malý, ale vypadá pěkně. Jeden z mála náhrdelníků, který opravdu nosím. 
Zakoupeno v aukci, při vyhledání názvu najdete i ke koupi.
Cena: 20 Kč

Neonové sluneční brýle


Jsou super. Mám už několikáté z Ebay, tyhle jsem si koupila kvůli té barvě, zářivou růžovou mám ráda a brýlím nemám co vytknout.
Cena: 25 Kč

Waiting for


1. 50ml lahvičky s pumpičkou, 2 v balení. Potřebuju na vodu na vlasy a pak na mytí vlasů. K tomuto už se vyjádřím velmi brzy. :)
2. Další geometrický náhrdelník - zase aukce, 20 korun. No nekupte to :D
3. Gumička s mašlí. Snad pro ní najdu využití, moc se mi líbí ta barva.
4. Ear cuff - tohle se mi hrozně líbí a konečně jsem ho našla ve stříbrné.
5. Peněženka na zip - podle fotek je krásná, i uvnitř, tak snad dojde v pořádku.
6. Kabelka v bílé a zlaté. Za prvé odbourávám svůj strach ze zlaté a za druhé si nekupuju další černou. Když bude fajn, koupím další barvy. 

4 komentáře:

  1. Juj, samé hezké věcičky:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, ty lahvičky bych asi nutně potřebovala, prosím tě, pod jakým heslem je najdu?

    A ta černá peněženka je moc hezká, docela lituju, že mám teď novou... ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. najdeš je jako "empty bottles 50ml" nebo tak něco :) já doufám, že bude fajn, moje stařičká už se mi děsně rozpadá :D

      Vymazat