14. července 2013

Mega recenze - Balea

Dnešní článek bych ráda věnovala produktům od značky Balea. Jde o značku, která patří k drogerii DM, a já jí zbožňuju. Za málo peněz hodně parády. Představím vám tu produkty, které používám a které jsem dopoužívala )u těch jsou fotky stažené z netu, už je nemám).

Balzám na rty v plechovémn kalíšku. Božsky voní po melounu, ale to je tak všechno. Extra mega zázrak to není, ale je příjemný, pokud si jako já užíváte vůně ovoce v kosmetice.
Kolem 40 Kč


 Tento balzám je o něco lepší, ale pořád mám lepší. Má příjemnou krémovou vůni a na rtech nijak nevadí, nelepí. Za tu cenu v pohodě pro někoho, kdo pořád potřebuje něco patlat na rty :D
Kolem 30 Kč



Matující krém na obličej. Tohle je pecka. Příjemně voní a opravdu matuje. Jediná závada byla nalezena, když se jí namazala ségra, pálila jí kůže a vyrojily se pupínky. Ale to záleží pleť od pleti. Já s ním problém nemám, naopak v létě je to super, když se nechcete malovat a stačí vám zmatnění pleti. 
50-60 Kč


Šampon a balzám na kudrnaté vlasy. Vůně boží, šampony a balzámy od Baley miluju, stojí kolem 40 korun a já si s nima vystačím. Nemají silikony, což je pro mě plus. Nemám co dodat, naprostá spokojenost :)

Sprej na kudrnaté vlasy. Měl by podpořit tvorbu a výdrž vln. Já miluju jeho vůni (voní stejně jako šampon a kondicionér), ta mě dostala. Co se týče vln, možná maličko podpoří tím, že je vlastně znovu navlhčí a mě se lépe tvoří samy od sebe, když schnou. Ale nezatěžuje a neslepuje.
Do 50 Kč


Krém na ruce s heřmánkem - zklamal. Jen voda, nehydratuje a možná pěkně voní, ale to je tak všechno. Na krémy na ruce mám vysoké nároky a tenhle teda nedokázal, co měl.
Kupovala jsem v malém balení do kabelky do 20 Kč.


Limitovaná edice krému (nejen) na ruce s pumpičkou. Voní příjemně, je na takový to patlání jen tak. Neuchvátí, ale nezklame.



 Tělový krém s vůni grepu. Je ho půl litru, opravdu mega balení :D Nic moc hydratace, ale příjemná vůně, super je použití po sprše se sprcháčem stejné vůně (viz níže). V létě je úplně super, pokud nevyžadujete záchranu extra suché pokožky.
Do 50 Kč


Sprchový gel s vůní grepu. Je fajn, krémová konzistence, hezky voní a nevysušuje. Nemám problém.
Kolem 30 Kč



Sprej na vlasy pro ochranu proti teplu. Děsně smrdí :D Připomíná mi sirup proti kašli a fakt mi to na vlasech nevoní. Moc nepoužívám, ale vlasy asi trochu chrání. Teď se chráním olejíčky, takže nevyužiju
Kolem 40 Kč


Tělový krém s vůní černého rybízu- Zbožňuju! Obsahuje 40% olejů a jde to poznat, opravdu hydratuje a na zimu byl úplně ideální. V létě ho tolik nepotřebuju, nemám suchou pleť, ale i třeba po holení nohou je fajn :) 
Kolem 40 Kč


Šampon a balzám s arganovým olejem. Pecka, jako vždy. Nádherně voní, možná po tom oleji, tak jakoby těžce, takže v tom snad opravdu je. Co se týče účinku, nemůžu soudit, mám krátce. Vůbec o vlasy pečuju i dalšími dvěma oleji, takže účinky se nějak proplétají. Ale co vyžaduju od těchto produktů jako vždy splňuje. Opět bez silikonů.
 Kolem 40 Kč


Sprchový peeling. Skvělý! Obsahuje mandlový olej a opravdu pokožku nevysuší, i když ji obrousí. Paráda.
Stál mě přesně 22 korun! :D (je to limitka, teď mají v DM limetkový) 


Čistící pleťový gel na obličej. Vůně grepu a pár mikroperliček. Paráda, lehce pění, takže nijak extra nevysušuje a dobře čistí. 
Kolem 40 Kč


Šampon a balzám pro hnědé vlasy. Můj snad první pokud s Baleou a vyšel skvěle. Jako vždy, bez problémů. Na obale píšou, že světlé vlasy může zabarvit. Spoustu blondýnek to asi vyděsí, ale moje blond ségra to vyzkoušela a nic jsme nezaznamenaly :)


Celkově bych Baleu hodnotila kladně. I když mám pár horších zkušeností (třeba ta alergická reakce mojí sestry), vyvažují je ty pozitivní. Mám ráda jejich vůně, limitky, zkouším postupně víc a víc produktů a vybírám pečlivě. Balea je jedna z mých nej značek, protože je levná a můžu si jí dovolit. Kvalitou není o moc horší než mnohé drogérkové produkty, takže za tu cenu, si myslím, že dostanete opravdu hodně. :)



3 komentáře:

  1. Já mám baleu taky moc ráda, za ty prachy, neber to :-D Má nejlepší obaly na světě a většinou i skvělou vůni. Ty výsledky nejsou teda nic moc, ale asi jak který výrobek:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  2. Balea skvěle voní, ale teď nedávno jsem si koupila deodorant a funkci teda nesplňuje :/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šampony repair oil jsem si taky koupila, ještě jsem je nestihla vyzkoušet, ale jsem na ně moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat