8. července 2013

Ebay WISHLIST

Protože mám ve wishlistu na Ebay opravdu přeplněno, rozhodla jsem se udělat si tady takové shrnutí a možná vás i inspirovat :) Od všeho se snažím najít co nejnižší cenu bez poštovného. Jde hlavně o věci, které se mi líbí, ale zrovna za ně nechci utrácet a pořád to odkládám :D

Náhrdelník



Na VV ho jedna slečna ukázala, že ho vydražila za 2 koruny. :D Kdo je ale ochotný dát i třicet, může ho mít. 
28 Kč

Držák na mobil


Tahle vychytávka na ruku mě zaujala, mají milion typů i barev a při běhání bych to vážně ocenila.
I s poštou 100 Kč

Barevné křídy na vlasy

Kdo z vás nechce mít každý den jinak barevný melír? Prý to funguje i na tmavé vlasy, tak uvidíme, možná po výplatě :D
80 Kč
Elenin náhrdelník


Jako fanouška The Vampire Diaries mě tohle zaujalo spíš na koukání než na nošení. 
65 Kč

Svetr


Ten se mi prostě líbí, ale nechci kupovat teď v létě.
150 Kč

Tílko s krajkou


Mají i větší velikosti než "free" a univerzální. 
140 Kč

Stříbrné hodinky


Takové by prostě měl mít každý. :)
175 Kč

Skládací tašky


Na nákup pecka, když máte jen pečivo a celkově lehčí věci, nebo když zkrátka potřebujete igelitku pořád po ruce.
40 Kč

Kadeřnické nůžky


Nemám valné mínění o jejich kvalitě, ale třeba jsou fajn. Potřebovala bych na vlasy fakt ostré, protože se stříhám sama :D
80 Kč

Crossbody kabelka



Fakt pěkný, super barvy, neobjednala jsem dosud z toho důvodu, že si nemůžu vybrat. Chtěla bych všechny!
95 Kč

2 komentáře:

  1. Moc pěkné věcičky! Líbí se mi ty tílka. Ty křídy vypadají zajímavě, ale nějak netoužím mít barevné vlasy:-D... Jednu podobnou taštičku mám - růžovou. Hodila se dobře na pláž:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat