6. července 2013

Balzám na rty Crazy Rumors

Dneska bych vám chtěla představit jeden takový malý zázrak. Koupila jsem ho na rumors.cz, což je český e-shop. Tyto balzámy můžete koupit i na Ebay, ale tohle vyjde levněji. Já mám příchuť Bubble Gum a je to teda pecka. :)










Balzám stál 85 Kč a pošta je 34 korun při platbě předem, takže balzám vyšel na něco málo přes 100 korun. Nepatří tedy k těm levnějším, ale tady stopro platíte za kvalitu. 

Na samotném balzámu se píše, že byl vyroben s láskou v USA, hmotnost je 4,2 g a jde o výrobek šetrný k životnímu prostředí a zvířatům, a že je také vhodný pro vegany.

A co říká popis na stránkách? 
"100% přírodní balzám na rty. 
Složení: bio jojobový olej, olej ze semen Makadamie, bio extra panenský olivový olej, bio bambucké máslo, kandelila vosk, sojový vosk, přírodní bio příchutě a/nebo čisté esenciální oleje, vitamin E, bio karnaubský vosk, výtažek z listů rozmarýnu, přírodní stévie." citaze z rumors.cz

Obsahuje tedy samé přírodní věci, žádná chemie. Oleje opravdu rty zvláční a vyživí, a ta vůně! A nejen vůně, balzám má i sladkou příchuť žvýkačky. Málo kdy mi na rtech vydrží, ta chuť je prostě skvělá :) 

Pro mě teda nejvyšší možné hodnocení. Za vůni, chuť, složení, gramáž i cenu dávám plný počet bodů. Nemám nic, co bych mu vytkla. :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat