5. července 2013

Nákupy na Ebay - sako

Velmi proslulá sáčka z Ebay neminula ani mě. Učarovalo mi zářivé růžové a neudělala jsem chybu :) Bohužel už vám neřeknu, kde jsem ho koupila, v historii nákupu už se mi neobjevuje, ale je jich plné Ebay a třeba pomůže následující odkaz z vyhledavače :) .x.





Je z takového lehkého materiálu, nic extra kvalitního, ale kupodivu je příjemný. Podšívka je z ještě jemnější látky, která se možná bude trhat, ale zevnitř to tolik nevadí. Má kapsičky, jeden knoflík a je vážně pohodlné. Já mám nejradši vyhrnuté rukávy a líbí se mi pak detail té spodní látky.Stálo mě asi 250 korun a když si vezmete, kolik stojí saka v obchodech jako H&M nebo podobně... Tohle mi stačí bohatě a za tu cenu bych si ráda koupila i další barvy :) 


Detail kapsy


Detail látky



3 komentáře:

  1. To je moc pěkné, určitě až budu mít účet, tak ho budu mít taky!:D
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  2. jakou velikost sáčka jsi objednala mohu se zeptat ? M nebo L ? či ještě menší ? děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle rozměrů jsem zvolila M a jsou mi trochu užší rukávy, ale jinak mi je úplně akorát :) nosím ho spíš rozepnuté, takže mi tato velikost vyhovuje.

      Vymazat