20. května 2016

Nová kruhová sukně

Z téhle krásné látky jsem chtěla udělat sukni. Zase je to o něco lepší, než ta minulá kruhová..

A ta látka je skvostná, strašně se mi líbí :D 


Začala jsem tím, že jsem vystřihla dva tyto půlkruhy. Látky bohužel nebylo dost na dvojitou vrstvu, sukně by mnohem lépe držela tvar.


Pak jsem tedy sešila k sobě dvě strany, aby se oba půlkruhy spojily. 


Potom jsem vystřihla pruh látky, ohnula ho a sešila ho do trubičky. Trubičku jsem otočila lícem nahoru a tak mi vznikl pásek. 


Potom jsem ho přidělala k sukni tak líci k sobě, aby vnějšek byl hezky úhledný a vnitřek.. No to vidíte sami :D To se ale lehce začistí :) 


Zůstal mi tedy na obou stranách kus pásku, tyto přebytečné kusy jsem ustřihla. 


Následovalo přišití zipu. Tomu jsem pořád nebyla schopbá přijít na kloub a až teď jsem konečně pořádně zjistila, jak na to :D Takže dosavadní kusy budu přešívat, protože tohle je opravdu nejlepší způsob.. 


Návody jsou všude možně, ale praticky je to tak, že jsem oba okraje látky ohnula dovnitř a na tyto "křidélka" jsem našila zip tak, aby se po narovnání udělal ten hezký okraj zvenku. Šila jsem ručně, je to příjemná relaxační ruční práce, navíc jsem díky tomu mohla jehlou šít přesně u zubu zipu. 


Nakonec jsem sešila zbytek stran půlkruhů k sobě a to byl poslední krok toho, aby sukně vypadala jako sukně. 

Nakonec jsem ohnula dolní okraje sukně dovnitř a šila po obvodu zvenku. 



A takto to dopadlo :) 








Žádné komentáře:

Okomentovat