28. prosince 2013

Nákupy na Ebay - clip in ofina

Z tohoto jsem bohužel zklamaná a to barvou. Je tmavší než na fotce od prodejce, takže se mi nehodí. Zaprvé je tmavší než moje vlasy teď a zadruhé se budu vracet k červené barvě, takže tím je to jasné :) Ale za vyzkoušení to stálo, pro někoho, kdo má klasicky černé vlasy je to myslím úplně v pohodě, jinak tmavě hnědé to mohou vychytat. :) Ofina bohužel nelze barvit.





Někdo, kdo má extra suché vlasy, asi není cílová skupina, ale normálně kvalitní přirozené lesklé vlasy ofinu snesou a nebude vypadat nepřirozeně. Na denním světle je lesk umělých vlasů minimální :)


Je opravdu kvalitně ušitá, vlasy nevypadávají a se netrhají, spoje nejsou vidět, i když jsou ušity hezky a pevně. Nahoře jsou dva clipy. 


Cena: 45 Kč

3 komentáře:

  1. přemýšlela jsem o ní, ale nejsem si jistá kterou barvu vybrat takže pořád váhám...
    Kriss

    OdpovědětVymazat
  2. nebudeš jí náhodou prodávat :-) ? nechce se mi čekat než by došla z ebay :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat