14. října 2013

Nákupy na Ebay - pruhovaný svetr

Na svetr jsem se moc těšila a konečně přišel. A částečně mě potěšil hodně a částečně mě zklamal. Je z hezkého materiálu, ale teda všude jsou nitě a šití nic moc.


První na mě vykoukla fake kapsička a její zpracování. Přemýšlím, zda to přišiju nebo rozpářu, to musím ještě prozkoumat. Švy kolem rukávů nic moc, ale není to nic, co by překáželo nošení.


Další nitky kolem knoflíků a lemů budou stačit ostříhat a za tu cenu to klidně obětuju.


Proužky jsou krásně rovné a moc se mi líbí.


Celkově svetr hodnotím kladně. Za tu cenu si ho klidně upravím a nějaké nitky odstříhám. Je asi kratší než na fotce, ale na moje M/L sedí dobře, je elastický. Sice ho nezapnu, ale to mi nevadí, líbí se mi rozepnutý. Rukávy jsou užší, ale ničemu to nevadí. 

Cena: 160



Žádné komentáře:

Okomentovat