26. září 2013

Nákupy na Ebay - silikonové hodinky

Včera přišly moje první silikonové hodinky! Vybrala jsem si ty se stříbrnou aplikací, protože zlatou až tak nenosím, i když se mi začíná líbit.
Líbí se mi i ty kamínky kolem ciferníku a černá barva neštěstí úplně nekřičí, že jsou silikonové. Vypadají jako s normálním řemínkem.


Dírky byly jen naznačeny, já jsem si musela poslední dvě protrhnout tou tyčinkou v zapínání, ale to není vůbec žádná věda. 

Hodinky přišly už s baterkou, byly chráněny proti vybití takovým kouskem plastu u toho kolečka u čísla 3. To jsem odstranila, nastavila čas a zamáčkla. Hodinky jedou výborně, od včera se ani trochu nezpozdily. 
Dokonce přišly i s náhradní baterkou. :)


Co teda vidím jako jediný maličký problém, je, že se na ně docela chytá bordel. Což můžete vidět na detailních fotkách docela dobře :D 


A ještě druhá strana řemínku.


Cena: 60 Kč


1 komentář: