27. září 2013

Nákupy na Ebay - Carmex

Věc, co mě v poslední době nejvíc překvapila. Na originálním obrázku z Ebay je to věc, kterou bych v životě neobjednala. Kosmetiku, ještě k tomu na rty, bych jen tak nebrala bez doporučení. První byla černá maska, stále diskutovaná na votočvohoz.cz (recenze). Druhá dvoufázová řasenka s vláknama, doporučená blogerkou a vizážistkou Luckou ze Světa módy XL podle LU. A neprohloupila jsem. Třetí kosmetická věc je Carmex. Slečna na VV.cz dala reálný foto a odkaz. Když jsem viděla, v jakém obalu jí Carmex přišel, hned jsem brala. Vůně mi byla jedno, tak jsem se nechala překvapit a přišla třešeň.

Při nanášení mi není úplně příjemná vůně, je taková ta umělá.


Ten obal je fakt pecka. Je k nerozeznání od originálu. Nevím, jestli má něco Carmex originál, ale tohle tak skoro vypadá. Jenom se podívejte na tu zadní stranu obalu. Je tam všechno. Složení, informace o historii a informace k použití. Teď je otázka, zda tyčinka je také originál. Vážně by mě to zajímalo :D Vše nasvědčuje tomu, že ano.


Dost k obalu, teď k samotnému produktu. O vůni už jsem se vyjádřila. Co se týče účinnosti, je na rtech příjemný, opravdu hydratuje a změkčuje. Je vysouvací tam i zpátky, víčko bylo zabezpečeno natrhávací páskou. Je tam napsáno varování i složení. Dokonce udává ochranu SPF 15, což by mě také zajímalo, zda platí. 


Cena: 20 Kč


Žádné komentáře:

Okomentovat