28. srpna 2013

Nákupy na Ebay - tílko

Tílko je perfektní! Bála jsem se délky a elasticity, ale opravdu mě uchvátilo. Je to pružný materiál, který se ale hned nevytahá jako žebrování, který mám sice ráda, ale 150 korun se mi v obchodě za tílko dát nechce. Obzvlášť, když tohle stálo 75 korun. Barva je sytá černá. Zatím jsem neprala, možná bude pouštět, ale to se dá vyřešit praním v ruce, aspoň párkrát. Přišlo velmi rychle a prodejce má v nabídce další spoustu barev, takže budu brát další. 


Ukázka švů - perfektní, opět žádná výtka. Vypadá ušité opravdu poctivě. 


Cena: 75 Kč 

4 komentáře:

  1. Chci se zeptat, když je tam poštovné zdarma, opravdu platím jen cenu toho zboží? :) díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, vždycky platíš to, co je uvedené. vetšinou není poštovné, když jo, tak třeba 1-5 dolarů. ale někdy jsou věci s poštou celkově levnější než bez pošty. musí se to prostě zkoumat :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Asi S-L, ale záleží na tom, jak moc nebo málo upnuté to máš ráda. Je elastické :) b

      Vymazat